zarabianie na muzyce

Przemysł muzyczny nieustannie się rozwija i idzie w parze z technologią. Najlepszym przykładem tego jest szereg aplikacji i serwisów, które umożliwiają nam dostęp do ulubionych utworów. Pomimo wyrobionych już marek na rynku wciąż powstają nowe ciekawe rozwiązania takie jak TikTok.

Na czym polega fenomen TikToka?

Mimo że z tej aplikacji w Polsce korzysta ponad 2 miliony użytkowników, to na początek warto wspomnieć, czym tak naprawdę jest TikTok. Otóż jest to aplikacja stworzona w Chinach, która służy do tworzenia i udostępniania materiałów wideo. I na tym nie kończy się jej charakterystyka, ponieważ TikTok umożliwia tworzenie krótkich filmików z podkładem muzycznym. Są to zazwyczaj 15-sekundowe filmiki, które swoją formą przypominają krótkie teledyski muzyczne.

Kolejna platforma do promowania swojej twórczości

Początkowym założeniem twórców TikToka było stworzenie aplikacji do tworzenia prostych klipów wideo, z której będą korzystali najmłodsi. Jednak jak się później okazało, to czołowym gronem osób korzystających z aplikacji w USA są osoby w przedziale wiekowym 16-24 lata. Dlatego ze względu na rosnącą popularność aplikacji może być ona śmiało wykorzystywana przez początkujących twórców muzyki do promowania swojej twórczości. W ten sposób możemy w prosty sposób dotrzeć do nowych odbiorców i przyszłych fanów. Zatem jeśli jesteśmy artystą i naszym celem jest zarabianie na muzyce, to powinniśmy rozważyć wykorzystanie TikToka do budowania naszego wizerunku. Warto tutaj mieć na uwadze fakt, że z TikToka korzystają takie gwiazdy jak Justin Biebier i Ariana Grande. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania, to miejmy na uwadze zachowanie zdrowego rozsądku i odpowiednie przygotowanie, ponieważ pozwoli to uniknąć wpadki wizerunkowej i ostrej krytyki.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here